CHOOSE THE CHALLENGE AND… WRITE IT DOWN!

Podjęłam dwa wyzwania – czas spisać je czarno na białym, wtedy na pewno będę musiała je zrealizować.

1. Dziesięć kroków Wolska Trenuje – #niemazeniemoge

Krok 1: zrób coś po raz pierwszy w życiu – zrobione: spróbowałam indyjskiej kuchni i… pokochałam ją :)
Krok 2: zrób coś, co było cały czas odkładane na później – zrobione: założyłam bloga
Krok 3: zrób coś, czego nie lubisz, bo Ci to nie wychodzi – plan: pójdę na koszykówkę z ekipą z Discovery
Krok 4: zrób coś, aby przybliżyć swoje największe marzenie – plan: zacząć odkładać kasę na wyjazd do USA
Krok 5: zrób coś co Ci ostatnio nie wyszło – plan: pójść do okulisty
Krok 6: zrób coś tylko i wyłącznie dla siebie – plan: poświęcić cały dzień na wypasione domowe SPA
Krok 7: zrób coś dla swojego zdrowia – zrobione: zaczęłam plan przygotowań do półmaratonu i wyzwanie numer 2 (czytaj niżej)
Krok 8: zrób coś bezinteresownego dla kogoś, kto był przez Ciebie zaniedbywany – plan: nie zdradzę, bo zepsułabym niespodziankę :):)
Krok 9: zrób coś spontanicznego, co wydaje się głupie i totalnie szalone – plan: tego nie zaplanuję, skoro mam być spontaniczna (okaże się po fakcie)
Krok 10: zrób coś, na co cały czas nie masz czasu, ale wiesz, że to tylko wymówka – plan: zacznę regularnie chodzić na basen

2. Insanity – 60 dni ćwiczeń dla całego ciała – trzymajcie kciuki!

Wyzwania spisane – teraz przed nimi nie ucieknę!

M.

***

Two challenges accepted – it’s time to write it down!

1. 10 steps of Wolska Trenuje – #niemazeniemoge

1 step: do something first time in your life – done: I’ve tried indian cuisine… and I love it! :)
2 step: do something, what I postponed really long time – done: I’ve got my own blog!
3 step: do something, what you don’t like, cause you’re not good in it – plan: I’m going to play basketball with Discovery team
4 step: do something to make your biggest dream more real – plan: start saving money for USA trip
5 step: do something, what was a failure for you last time – plan: go to an oculist
6 step: do something just for yourself – plan: spend all day long in an extra home SPA
7 step: do something for your health – done: I’ve started preparation to halfmarathon and second challenge (read below)
8 step: do something selfless for somebody, who was neglected by you lately – plan: I can’t tell you right now – it’s gonna be a surprise :) :)
9 step: do something spontaneous, what seems stupid and totally crazy – plan: I can’t plan this, if it has to be spontaneous (I will share it afterwards)
10 step: do something, on what you always don’t have time, but you know, that is just an exuse – plan: I’m going to start going to swimming pool regularly

2. Insanity – 60 days of full body workout – keep your fingers crossed!

It’s written – now I have to do all of this :)

M.

Dodaj komentarz