NEXT RUNNING GOAL: HAMBURG

Obiecałam sobie, że w tym roku przebiegnę trzy półmaratony w miejscach, w których jeszcze nie byłam. Pierwsza była Lizbona. Lizbona, której nie mogę zapomnieć i do której wracam każdego dnia.

Kolejny cel: półmaraton w Hamburgu 25 czerwca.

Dziś mam jeden z takich dni, w którym szczególnie potrzebuję motywacji. Chcę zadbać o swoje ciało. Zadbać o dietę, regularną aktywność fizyczną. By poczuć się lepiej. Nabrać dobrych nawyków. Na stałe. Zwłaszcza, że właśnie uczę się pokochać swoje ciało. Pamiętać o tym,że to, jak traktuję swoje ciało definiuje jakość i długość mojego życia.

Czas więc po raz kolejny spisać sobie swój plan, do którego będę wracać. Do Hamburga zostało 80 dni. Sporo czasu, by poczuć się lepiej ;)

Mój plan zakłada:

– bieganie 3-4 razy w tygodniu
– codzienne ćwiczenia rozciągające i wzmacniające
– zdrową dietę
– raz w tygodniu ćwiczenia z rollerem

Trzymajcie kciuki, bo bardzo potrzebuję motywacji :) Może ktoś chce dołączyć do planu wzajemnej motywacji?

M.

***

I’ve promised myself, that this year I will run three half marathons in three places, where I’ve never been before. Lisbon was first. Lisbon, which I can’t stop thinking about – I miss HER every single day.

Next goal: half marathon in Hamburg on 25th of June.

Today is the day, when I really need motivation (REALLY). I want to take care of my body. Take care of a diet, regular sport activities. To feel better. To create good habits. Permanent habits. Especially, I’m in the middle of learning, how to love my own body. How to remember, that the way I treat my body defines a quality and length of my life.

So it’s time to write down plan again and come back to it. There are 80 days left till Hamburg. It’s so much time to feel better ;)

My plan consists:

– running 3-4 times per a week
– everyday stretching and strenght workout
– healthy diet
– roller workout once a week

Keep your fingers crossed, cause I really need motivation :) Maybe you wanna join me?

M.

Dodaj komentarz